mari menderma!

Sunday, February 13, 2011

a year without rain.

MoOD : a year without rain-selena gomez.

hari nie mood ok la kan.tak de nak angin semacam je.

dah lame tak menghupdate blog yang dah bersarang nie.

ish3.maklumlah, busy mengalahkan pm yedak..

life as student memang camnie kot.hahaha.

aku memang tgah serabot now.

mane tak nye.

kene buat report.

normal a uh kan.

tapi.!

kene handwriting uh!

bnyak gile.siot betol a PLV nie.

reason die taknak bagi kiteorang type sebab

“saya taknak keje kamu sume terlampau senang”

oh tidak! macam la siot kan.

dah la result ade lebih dari 200.

kene buat table yg 200 lebih uh,GILE!

nak calculate lagi.

sungguh menyaketkan hati.last2 aku STOP saje.

sebab tak larat,besok plak maybe

ade QUIZ fluid.

omg..

berilah aku kekuatan.

hahahah.

aku tersangatlah mengantok.

tapi nak stdy sikit lagi.

ok lah.

dah lame tak menghupdate.

memang tak taw nak merepek ape.

rt

+muke cam budak kecik+


terime kaseh sebab bace !

No comments:

Post a Comment