mari menderma!

Saturday, January 1, 2011

+.+2011+.+

wanie exter currently at perlis ryte now.

oh damn.start lecture da senin nie.

sungguh malas.

itu die bile da cuti lame2 nie.

malas nak buat segala2nye.

da la sambut newyear dalam bas.

hahaahahahahahah.

padahal xpenah sambut pon,

T.T

gedik sunggoh!.

pagi tadi sampai terus register.

kene pindah bilik.

=.=

dapat bilik belakang.

kene duduk ikot kos plak uh.

adoi.

barang ade lagi tak kemas.

ingat an nak sambung kemas malam nie.

tgok a dulu tahap kerajinan aku tinggi ke tak an.

aku tgah bosan nie.

tak ade sape2 lagi daftar duduk sebilik ngan aku.

kalau takde best gak.

boleh conquer master bedroom nie.

hahaahahhaahahha.

cakap pasal 2011 nie an..

cube tolak num 1 uh.

then tolak lagi yang 1 uh.

tinggal 20.

oh tidakkkkk!

da ade angke ‘2’ pade umur aku.

tapi badan cam budak sekolah.

bile la aku nak besar+tinggi nie.

asyik mengembang je.

adoi.

diz year aku nak study bebetol.

hahahahahaha..

da la.

malas plak nak tules.

aku nak bagi taw

yang aku tengah

RINDU gile adek2 aku.!

Vampire battakotVampire bat

 


terime kaseh sebab bace !

2 comments: