mari menderma!

Tuesday, December 28, 2010

.::tiDo boLa+maKan BoLa +manDi boLa ::.

Thumbs up im not in a good mood ryte now

Crying face xde semangat nak tules entry

Open-mouthed smile xsbar nak tunggu next game msia vs indon

Red heart aMiruLhAdi!..even die xmaen pon nnt kat GBK,aku still nak tgok die..

Pointing upuntuk GK msia,KhaiRuL faHmi..buat betol2 yek.(tangkp bola dan pelok bola amat penting!)

Star buat noRshaHrul, teruskan kebjaksanaan anda untuk tackle bola..

Sun buat saFeE, jaringkan lagi gol taw..

Gift with a bow buat sume pemain malaysia,ganjaran akan diberikan sekiranya muncul juara piala aff suzuki.(bukan aku yang bagi,FAM la bagi..)

Freezing aku da xde idea nie.tules nie pon bajet je dieorang bole taw ape aku tules.

Rainbow aku memang bosan!

Soccer ball xSaBAR nak tunggu malam BesOK!(rabu malam)Soccer ball

Embarrassed smileim missing you ryte nowEmbarrassed smile


terime kaseh sebab bace !

No comments:

Post a Comment