mari menderma!

Friday, July 1, 2011

luahan 1

dear my lovely blog..

memang kau da bersawang wahai blog..

aku memang takreti macam mane nak membebel.

lame gile tak update

busy dengan keje.

pagi jadi babysitter+juruaudit pakcik aku,

petang sampai malam jadi cashier.

malam balek da penat.

dugaan dan cabaran memang takpayah cakap la.

dari aku sekolah aku tahan segale2 nye.

aku takde tempat nak mengadu ape aku rase.

just tules notes dalam lappy.

then simpan,then letak password.

tade sape bace,tade sape tempat nak mengadu.

betape saket dan peritnye ape aku rase..

masalah family dari aku sekolah.sampai now.

tak penah setttle.sume letak beban kat aku.

memang aku tahu aku patut tanggung beban uh,

sebab aku anak 1st..tapi kenape anak2 jadi mangse

keadaan??..and aku paling  terok kene.

terase macam aku anak angkat dalam family.

dipinggirkan.huh.aku tak tahu nak cite macam mane

ape yang aku rase.tapi hakikatnye memang perit.

i need someone that can lend her shoulder for me..

p.sss  :: cube korang bayankan adek2 sendiri pinggirkan korang.

              ape korang rase?


terime kaseh sebab bace !

No comments:

Post a Comment